Онлајн конференција „Управљање квалитетом – грађанин/корисник у фокусу”
Институт за стандардизацију БиХ је заједно с Канцеларијом координатора за реформу јавне управе, Агенцијом за државну службу БиХ, Агенцијом за државну управу РС, Агенцијом за државну службу ФБиХ, а уз подршку Програма јачања јавних институција који у БиХ имплементира GIZ у име Владе СР Њемачке и Владе Уједињеног Краљевства, учествовао у организацији онлајн конференције „Управљање квалитетом – грађанин/корисник у фокусу”.
Циљ ове конференције био је упознавање учесника с алатима, моделима и системом управљања квалитетом, мјерењем задовољства корисника и ширењем свијести о потреби трансформације јавне управе која је оријентисана према корисницима и грађанима.
Током онлајн конференције обрађене су сљедеће теме:
· Зашто је важно мјерити/истраживати задовољство корисника/грађана;
· Процес управљања квалитетом у јавној управи Аустрије;
· Управљање квалитетом и дигитална рјешења;
· Одговор и потреба за подршком институција јавне управе у вријеме пандемије COVID-19, из угла управљања квалитетом.
Директор Института господин Александар Цинцар је учествовао у панел дискусијама и говорио је о значају мјерења задовољства корисника, промјенама пословног окружења изазваних пандемијом COVID-19 и о увођењу сталних побољшања у пословне процесе у Институту.