Online konferencija „Upravljanje kvalitetom – građanin/korisnik u fokusu”
Institut za standardizaciju BiH je zajedno s Uredom koordinatora za reformu javne uprave, Agencijom za državnu službu BiH, Agencijom za državnu upravu RS, Agencijom za državnu službu FBiH, a uz podršku Programa jačanja javnih institucija koji u BiH implementira GIZ u ime Vlade SR Njemačke i Vlade Ujedinjenog Kraljevstva, učestvovao u organizaciji online konferencije „Upravljanje kvalitetom – građanin/korisnik u fokusu”.
Cilj ove konferencije bio je upoznavanje učesnika s alatima, modelima i sistemom upravljanja kvalitetom, mjerenjem zadovoljstva korisnika i širenjem svijesti o potrebi transformacije javne uprave koja je orijentisana prema korisnicima i građanima.
Tokom online konferencije obrađene su sljedeće teme:
· Zašto je važno mjeriti/istraživati zadovoljstvo korisnika/građana;
· Proces upravljanja kvalitetom u javnoj upravi Austrije;
· Upravljanje kvalitetom i digitalna rješenja;
· Odgovor i potreba za podrškom institucija javne uprave u vrijeme pandemije COVID-19, iz ugla upravljanja kvalitetom.
Direktor Instituta gospodin Aleksandar Cincar je učestvovao u panel diskusijama i govorio je o značaju mjerenja zadovoljstva korisnika, promjenama poslovnog okruženja izazvanih pandemijom COVID-19 i o uvođenju stalnih poboljšanja u poslovne procese u Institutu.