Терминолошки рјечник стандардизације

Област стандардиззацијеОсновни стандарди
Teхнички комитетBAS/TC 3- Управљање квалитетом и обезбјеђење квалитета
Термин (ЕН)dispute
Дефиниција (ЕН)(dispute resolution) disagreement, arising from a complaint (3.3), submitted to a provider (3.9) NOTE Some organizations (3.8) allow their customers (3.4) to express their dissatisfaction to a provider in the fi rst instance. In this situation, the expression of dissatisfaction becomes a complaint when sent to the organization for a response, and becomes a dispute if not resolved by the organization without provider intervention. Many organizations prefer their customers to fi rst express any dissatisfaction to the organization before utilizing dispute resolution external to the organization.
Термин (ФР)
Дефиниција (ФР)
Термин (ДЕ)
Дефиниција (ДЕ)
Термин (БС)
Дефиниција (БС)
Термин (ХР)
Дефиниција (ХР)
Термин (СР)spor
Дефиниција (СР)(rješavanje spora) neslaganje, koje potiče iz prigovora (3.3), predato posredniku (3.9) NAPOMENA Neke organizacije (3.8) dozvoljavaju svojim korisnicima (3.4) da izraze svoje nezadovoljstvo posredniku na prvoj instanci. U toj situaciji izražavanje nezadovoljstva postaje prigovor kada se pošalje organizaciji radi dobijanja odgovora, i postaje spor ukoliko ga nije riješila organizacija bez intervencije posrednika. Mnoge organizacije više vole da bilo koje svoje nezadovoljstvo korisnici prvo izraze toj organizaciji prije nego što koriste eksterno rješavanje sporova.
Датум2016-02-23
СтандардиBAS ISO 10003:2009