Терминолошки рјечник стандардизације

Област стандардиззацијеОсновни стандарди
Teхнички комитетBAS/TC 3- Управљање квалитетом и обезбјеђење квалитета
Термин (ЕН)complainant
Дефиниција (ЕН)person, organization (3.8), or their representative, making a complaint (3.3) NOTE 1 In this International Standard, customers who refer their complaints to a provider in the fi rst instance are also considered to be “complainants”. NOTE 2 This defi nition clarifi es the defi nition given in ISO 10002, in that a representative can represent a person or an organization.
Термин (ФР)
Дефиниција (ФР)
Термин (ДЕ)
Дефиниција (ДЕ)
Термин (БС)
Дефиниција (БС)
Термин (ХР)
Дефиниција (ХР)
Термин (СР)podnosilac prigovora
Дефиниција (СР)osoba, organizacija (3.8), ili njihov predstavnik koji podnosi prigovor (3.3) NAPOMENA 1 U ovom međunarodnom standardu korisnici koji upućuju prigovor posredniku na prvoj instanci takođe treba da budu razmatrani kao ,,podnosioci prigovora“. NAPOMENA 2 Ova defi nicija pojašnjava defi niciju datu u ISO 10002, u kojem predstavnik može predstavljati osobu ili organizaciju.
Датум2016-02-23
СтандардиBAS ISO 10003:2009