Терминолошки рјечник стандардизације

Област стандардиззацијеОсновни стандарди
Teхнички комитетBAS/TC 3- Управљање квалитетом и обезбјеђење квалитета
Термин (ЕН)quality objective
Дефиниција (ЕН)objective (3.7.1) related to quality (3.6.2) Note 1 to entry: Quality objectives are generally based on the organization’s (3.2.1) quality policy (3.5.9). Note 2 to entry: Quality objectives are generally specified for relevant functions, levels and processes (3.4.1) in the organization (3.2.1).
Термин (ФР)
Дефиниција (ФР)
Термин (ДЕ)
Дефиниција (ДЕ)
Термин (БС)cilj kvaliteta
Дефиниција (БС)cilj (3.7.1) koji se odnosi na kvalitet (3.6.2) NAPOMENA 1 u vezi s ovom tačkom: Ciljevi kvaliteta su općenito bazirani na politici kvaliteta (3.5.9) organizacije (3.2.1). NAPOMENA 2 u vezi s ovom tačkom: Ciljevi kvaliteta su općenito specificirani za relevantne funkcije, nivoe i procese (3.4.1) u organizaciji (3.2.1).
Термин (ХР)cilj kvalitete
Дефиниција (ХР)cilj (3.7.1) koji se odnosi na kvalitetu (3.6.2) NAPOMENA 1 u vezi s tom točkom: Ciljevi kvalitete obično su temeljeni na politici kvalitete (3.5.9) organizacije (3.2.1). NAPOMENA 2 u vezi s tom točkom: Ciljevi kvalitete obično su specificirani za bitne funkcije, razine i procese (3.4.1) u organizaciji (3.2.1).
Термин (СР)циљ квaлитeтa
Дефиниција (СР)циљ (3.7.1) кojи сe oднoси нa квaлитeт (3.6.2) Нaпoмeнa 1 у вeзи с oвoм тaчкoм: Циљeви квaлитeтa су гeнeрaлнo бaзирaни нa пoлитици квaлитeтa (3.5.9) oргaнизaциje (3.2.1). Нaпoмeнa 2 у вeзи с oвoм тaчкoм: Циљeви квaлитeтa су гeнeрaлнo спeцификoвaни зa рeлeвaнтнe функциje, нивoe и прoцeсe (3.4.1) у oргaнизaциjи (3.2.1).
Датум2015-12-16
СтандардиBAS EN ISO 9000:2015
BAS EN ISO 9000:2017
BAS EN ISO 9000:2017