Terminološki rječnik standardizacije

Oblast standardizacijeTemeljni standardi
Tehnički komitetBAS/TC 3- Upravljanje kvalitetom i osiguranje kvalitete
Termin (EN)quality objective
Definicija (EN)objective (3.7.1) related to quality (3.6.2) Note 1 to entry: Quality objectives are generally based on the organization’s (3.2.1) quality policy (3.5.9). Note 2 to entry: Quality objectives are generally specified for relevant functions, levels and processes (3.4.1) in the organization (3.2.1).
Termin (FR)
Definicija (FR)
Termin (DE)
Definicija (DE)
Termin (BS)cilj kvaliteta
Definicija (BS)cilj (3.7.1) koji se odnosi na kvalitet (3.6.2) NAPOMENA 1 u vezi s ovom tačkom: Ciljevi kvaliteta su općenito bazirani na politici kvaliteta (3.5.9) organizacije (3.2.1). NAPOMENA 2 u vezi s ovom tačkom: Ciljevi kvaliteta su općenito specificirani za relevantne funkcije, nivoe i procese (3.4.1) u organizaciji (3.2.1).
Termin (HR)cilj kvalitete
Definicija (HR)cilj (3.7.1) koji se odnosi na kvalitetu (3.6.2) NAPOMENA 1 u vezi s tom točkom: Ciljevi kvalitete obično su temeljeni na politici kvalitete (3.5.9) organizacije (3.2.1). NAPOMENA 2 u vezi s tom točkom: Ciljevi kvalitete obično su specificirani za bitne funkcije, razine i procese (3.4.1) u organizaciji (3.2.1).
Termin (SR)циљ квaлитeтa
Definicija (SR)циљ (3.7.1) кojи сe oднoси нa квaлитeт (3.6.2) Нaпoмeнa 1 у вeзи с oвoм тaчкoм: Циљeви квaлитeтa су гeнeрaлнo бaзирaни нa пoлитици квaлитeтa (3.5.9) oргaнизaциje (3.2.1). Нaпoмeнa 2 у вeзи с oвoм тaчкoм: Циљeви квaлитeтa су гeнeрaлнo спeцификoвaни зa рeлeвaнтнe функциje, нивoe и прoцeсe (3.4.1) у oргaнизaциjи (3.2.1).
Nadnevak2015-12-16
StandardiBAS EN ISO 9000:2015
BAS EN ISO 9000:2017
BAS EN ISO 9000:2017