Терминолошки рјечник стандардизације

Област стандардиззацијеОсновни стандарди
Teхнички комитетBAS/TC 3- Управљање квалитетом и обезбјеђење квалитета
Термин (ЕН)dispute resolver
Дефиниција (ЕН)<customer satisfaction> individual person assigned by a DRP-provider (3.2.7) to assist the parties in resolving a dispute (3.9.6) EXAMPLE Staff, volunteer, contract (3.4.7) personnel. [SOURCE: ISO 10003:2007, 3.7, modified]
Термин (ФР)
Дефиниција (ФР)
Термин (ДЕ)
Дефиниција (ДЕ)
Термин (БС)osoba za rješavanje spora
Дефиниција (БС)<zadovoljstvo kupca> pojedinac koga je odredio DRP isporučilac (3.2.7) da pomogne stranama u rješavanju spora (3.9.6) PRIMJER Zaposleni, volonter, osoblje pod ugovorom (3.4.7). [IZVOR: ISO 10003:2007, 3.7modifikovano]
Термин (ХР)osoba za rješavanje spora
Дефиниција (ХР)<zadovoljstvo kupca> pojedinac koga je odredio DRP dobavljač (3.2.7) da pomogne stranama u rješavanju spora (3.9.6) PRIMJER Zaposleni, volonter, osoblje pod ugovorom (3.4.7). [IZVOR: ISO 10003:2007, 3.7, promijenjeno]]
Термин (СР)oсoбa зa рjeшaвaњe спoрa
Дефиниција (СР)<зaдoвoљствo купцa> пojeдинaц кoгa je oдрeдиo ДРП испoручилaц (3.2.7) дa пoмoгнe стрaнaмa у рjeшaвaњу спoрa (3.9.6) ПРИMJEР Зaпoслeни, вoлoнтeр, oсoбљe пoд угoвoрoм (3.4.7). [ИЗВOР: ISO 10003:2007, 3.7, мoдификoвaнo]
Датум2015-12-16
СтандардиBAS EN ISO 9000:2015
BAS EN ISO 9000:2017
BAS EN ISO 9000:2017