Terminološki rječnik standardizacije

Oblast standardizacijeOsnovni standardi
Tehnički komitetBAS/TC 3- Upravljanje kvalitetom i osiguranje kvaliteta
Termin (EN)complainant
Definicija (EN)person, organization (3.8), or their representative, making a complaint (3.3) NOTE 1 In this International Standard, customers who refer their complaints to a provider in the fi rst instance are also considered to be “complainants”. NOTE 2 This defi nition clarifi es the defi nition given in ISO 10002, in that a representative can represent a person or an organization.
Termin (FR)
Definicija (FR)
Termin (DE)
Definicija (DE)
Termin (BS)
Definicija (BS)
Termin (HR)
Definicija (HR)
Termin (SR)podnosilac prigovora
Definicija (SR)osoba, organizacija (3.8), ili njihov predstavnik koji podnosi prigovor (3.3) NAPOMENA 1 U ovom međunarodnom standardu korisnici koji upućuju prigovor posredniku na prvoj instanci takođe treba da budu razmatrani kao ,,podnosioci prigovora“. NAPOMENA 2 Ova defi nicija pojašnjava defi niciju datu u ISO 10002, u kojem predstavnik može predstavljati osobu ili organizaciju.
Datum2016-02-23
StandardiBAS ISO 10003:2009