Мјерење задовољства корисника
Институт за стандардизацију Босне и Херцеговине у складу са захтјевима стандарда система управљања сваке године врши мјерење задовољства корисника ради добивања повратних информација у којој мјери су заинтересоване стране задовољне пруженом услугом. На основу резултата мјерења предузимају се одређене корективне мјере ради континуираног унапређења и побољшавања пословних процеса.
Основни циљеви који се желе постићи мјерењем задовољства корисника су:
- развијање свијести о потреби спровођења анкетирања задовољства корисника;
- развијање и промовисање дијалога с корисницима;
- непосредан контакт са широким кругом корисника;
- препознавање различитих група корисника и добивање информација о њиховим потребама и очекивањима;
- унапређење пословних процеса у Институту.
Употребом online алата за анкетирање спроведене су три анкете, усмјерене на кључне релевантне заинтересоване стране. Резултате спроведеног истраживања можете погледати на:
- Резултати мјерења задовољства чланова техничких комитета;
- Резултати мјерења задовољства услугама ИНДОЦ - а;
- Резултати мјерења задовољства услугама инфо - центра.
Институт за стандардизацију Босне и Херцеговине се захваљује свима вама који сте издвојили вријеме за учешће у анкетама, као и на вашим приједлозима и коментарима.