Mjerenje zadovoljstva korisnika
Institut za standardizaciju Bosne i Hercegovine u skladu sa zahtjevima standarda sistema upravljanja svake godine vrši mjerenje zadovoljstva korisnika radi dobijanja povratnih informacija u kojoj mjeri su zainteresovane strane zadovoljne pruženom uslugom. Na osnovu rezultata mjerenja preduzimaju se određene korektivne mjere radi kontinuiranog unapređenja i poboljšavanja poslovnih procesa.
Osnovni ciljevi koji se žele postići mjerenjem zadovoljstva korisnika su:
- razvijanje svijesti o potrebi provođenja anketiranja zadovoljstva korisnika;
- razvijanje i promovisanje dijaloga s korisnicima;
- neposredan kontakt sa širokim krugom korisnika;
- prepoznavanje različitih grupa korisnika i dobijanje informacija o njihovim potrebama i očekivanjima;
- unapređenje poslovnih procesa u Institutu.
Upotrebom online alata za anketiranje provedene su tri ankete, usmjerene na ključne relevantne zainteresovane strane. Rezultate provedenog istraživanja možete pogledati na:
- Rezultati mjerenja zadovoljstva članova tehničkih komiteta;
- Rezultati mjerenja zadovoljstva uslugama INDOC-a;
- Rezultati mjerenja zadovoljstva uslugama info-centra.
Institut za standardizaciju Bosne i Hercegovine se zahvaljuje svima vama koji ste izdvojili vrijeme za učešće u anketama, kao i na vašim prijedlozima i komentarima.