Терминолошки рјечник стандардизације

Област стандардиззацијеОсновни стандарди
Teхнички комитетBAS/TC 3- Управљање квалитетом и обезбјеђење квалитета
Термин (ЕН)complaint
Дефиниција (ЕН)expression of dissatisfaction, other than appeal, by any person or organization, to an accreditation body, relating to the activities of that accreditation body or of an accredited CAB, where a response is expected
Термин (ФР)
Дефиниција (ФР)
Термин (ДЕ)
Дефиниција (ДЕ)
Термин (БС)
Дефиниција (БС)
Термин (ХР)
Дефиниција (ХР)
Термин (СР)prigovor
Дефиниција (СР)izraz nezadovoljstva, osim žalbe, koji je uputila tijelu za akreditaciju bilo koja osoba ili organizacija u vezi s aktivnostima tog tijela za akreditaciju ili akreditovanog CAB-a, na koji se očekuje odgovor
Датум2016-02-23
СтандардиBAS EN ISO/IEC 17011:2012