Терминолошки рјечник стандардизације

Област стандардиззацијеОсновни стандарди
Teхнички комитетBAS/TC 3- Управљање квалитетом и обезбјеђење квалитета
Термин (ЕН)complaint
Дефиниција (ЕН)expression of dissatisfaction, other than appeal (6.4), by any person or organization to a conformity assessment body (2.5) or accreditation body (2.6), relating to the activities of that body, where a response is expected
Термин (ФР)
Дефиниција (ФР)
Термин (ДЕ)Beschwerde
Дефиниција (ДЕ)
Термин (БС)prigovor
Дефиниција (БС)izražavanje nezadovoljstva, drugačijeg nego što je žalba (6.4), od bilo koje osobe ili organizacije, tijelu za ocjenjivanje usklađenosti (2.5) ili tijelu za akreditiranje (2.6), koje se odnosi na aktivnost tog tijela a od kojeg se očekuje odgovor
Термин (ХР)prigovor
Дефиниција (ХР)izražavanje nezadovoljstva, drugačijeg nego što je žalba (6.4), od bilo koje osobe ili organizacije, tijelu za ocjenjivanje sukladnosti (2.5) ili tijelu za akreditiranje (2.6), koje se odnosi na aktivnost tog tijela a od kojeg se očekuje odgovor
Термин (СР)приговор
Дефиниција (СР)изражавање незадовољства, другачијег него што је жалба (6.4), од било које особе или организације, тијелу за оцјењивање усаглашености (2.5) или тијелу за акредитацију (2.6), које се односи на активност тог тијела а од ког се очекује одговор
Датум2016-02-08
СтандардиBAS EN ISO/IEC 17000:2006
BAS EN ISO/IEC 17000:2011
BAS EN ISO/IEC 17000:2011