Terminološki rječnik standardizacije

Oblast standardizacijeTemeljni standardi
Tehnički komitetBAS/TC 3- Upravljanje kvalitetom i osiguranje kvalitete
Termin (EN)complaint
Definicija (EN)expression of dissatisfaction, other than appeal (6.4), by any person or organization to a conformity assessment body (2.5) or accreditation body (2.6), relating to the activities of that body, where a response is expected
Termin (FR)
Definicija (FR)
Termin (DE)Beschwerde
Definicija (DE)
Termin (BS)prigovor
Definicija (BS)izražavanje nezadovoljstva, drugačijeg nego što je žalba (6.4), od bilo koje osobe ili organizacije, tijelu za ocjenjivanje usklađenosti (2.5) ili tijelu za akreditiranje (2.6), koje se odnosi na aktivnost tog tijela a od kojeg se očekuje odgovor
Termin (HR)prigovor
Definicija (HR)izražavanje nezadovoljstva, drugačijeg nego što je žalba (6.4), od bilo koje osobe ili organizacije, tijelu za ocjenjivanje sukladnosti (2.5) ili tijelu za akreditiranje (2.6), koje se odnosi na aktivnost tog tijela a od kojeg se očekuje odgovor
Termin (SR)приговор
Definicija (SR)изражавање незадовољства, другачијег него што је жалба (6.4), од било које особе или организације, тијелу за оцјењивање усаглашености (2.5) или тијелу за акредитацију (2.6), које се односи на активност тог тијела а од ког се очекује одговор
Nadnevak2016-02-08
StandardiBAS EN ISO/IEC 17000:2006
BAS EN ISO/IEC 17000:2011
BAS EN ISO/IEC 17000:2011