Област стандардиззације | Основни стандарди
|
Teхнички комитет | BAS/TC 3- Управљање квалитетом и обезбјеђење квалитета |
Термин (ЕН) | knowledge creation |
Дефиниција (ЕН) | generation of knowledge previously unavailable to the organization
Note 1 to entry: Knowledge can be created within or outside the organization or co-created between organizations.
Note 2 to entry: Knowledge can be created in many ways, including, but not limited to, research, innovation processes, discussion, practice and individual or group reflection. |
Термин (ФР) | |
Дефиниција (ФР) | |
Термин (ДЕ) | |
Дефиниција (ДЕ) | |
Термин (БС) | |
Дефиниција (БС) | |
Термин (ХР) | |
Дефиниција (ХР) | |
Термин (СР) | stvaranje znanja |
Дефиниција (СР) | generisanje znanja koje ranije nije bilo dostupno organizaciji
Napomena 1 uz termin: Znanje se može stvarati unutar ili van organizacije ili proizilazi iz procesa stvaranja između organizacija.
Napomena 2 uz termin: Znanje se može stvoriti na mnogo načina, uključujući, ali ne ograničavajući se na istraživanje, inovacione procese, diskusiju, praksu i individualnu ili grupnu refleksiju. |
Датум | 2023-09-18 |
Стандарди | BAS ISO 30401:2023 |
---|