Терминолошки рјечник стандардизације

Област стандардиззацијеОсновни стандарди
Teхнички комитетBAS/TC 3- Управљање квалитетом и обезбјеђење квалитета
Термин (ЕН)objective
Дефиниција (ЕН)result to be achieved Note 1 to entry: An objective can be strategic, tactical, or operational. Note 2 to entry: Objectives can relate to different disciplines (such as financial, health and safety, and environmental goals) and can apply at different levels [such as strategic, organization-wide, project, product and process (3.12)]. Note 3 to entry: An objective can be expressed in other ways, e.g. as an intended outcome, a purpose, an operational criterion, a knowledge management (3.26) objective, or by the use of other words with similar meaning (e.g. aim, goal, or target). Note 4 to entry: In the context of knowledge management systems, knowledge management objectives are set by the organization, consistent with the knowledge management policy, to achieve specific results.
Термин (ФР)
Дефиниција (ФР)
Термин (ДЕ)
Дефиниција (ДЕ)
Термин (БС)
Дефиниција (БС)
Термин (ХР)
Дефиниција (ХР)
Термин (СР)cilj
Дефиниција (СР)rezultat koji treba da se ostvari Napomena 1 uz termin: Cilj može da bude strateški, taktički ili operativni. Napomena 2 uz termin: Ciljevi se mogu odnositi na različite discipline (kao što su finansije, zdravlje i bezbjednost i životna sredina) i mogu se primjenjivati na različitim nivoima [kao što su strateški nivo, nivo cijele organizacije, projekta, proizvoda i procesa (3.12)]. Napomena 3 uz termin: Cilj se može izraziti i na druge načine, npr. kao namjeravani ishod, svrha, operativni kriterijum, kao cilj upravljanja znanjem (3.26), ili korišćenjem drugih riječi sličnog značenja (npr. sveukupni cilj, opšti cilj ili poseban cilj). Napomena 4 uz termin: U kontekstu sistema upravljanja znanjem, ciljeve upravljanja znanjem postavlja organizacija, u skladu s politikom upravljanja znanjem, da bi ostvarivala specifične rezultate.
Датум2023-09-18
СтандардиBAS ISO 30401:2023