| Област стандардиззације | Основни стандарди
|
| Teхнички комитет | BAS/TC 3- Управљање квалитетом и обезбјеђење квалитета |
| Термин (ЕН) | outsource, verb |
| Дефиниција (ЕН) | make an arrangement where an external organization (3.1) performs part of an organization’s function or process (3.25)
Note 1 to entry: An external organization is outside the scope of the management system (3.10), although the outsourced function or process is within the scope.
Note 2 to entry: This constitutes one of the common terms and core definitions for ISO management system standards given in Annex SL of the Consolidated ISO Supplement to the ISO/IEC Directives, Part 1.
|
| Термин (ФР) | |
| Дефиниција (ФР) | |
| Термин (ДЕ) | |
| Дефиниција (ДЕ) | |
| Термин (БС) | |
| Дефиниција (БС) | |
| Термин (ХР) | |
| Дефиниција (ХР) | |
| Термин (СР) | „autsors“ (obezbijediti iz autsorsa) |
| Дефиниција (СР) | napraviti aranžman na osnovu koga eksterna organizacija (3.1) obavlja dio funkcije ili procesa (3.25) organizacije
NAPOMENA 1 uz termin: Eksterna organizacija je izvan područja primjene sistema upravljanja (3.10), iako su funkcija ili proces obezbijeđeni iz autsorsa u okviru njih.
NAPOMENA 2 uz termin: Ovaj termin predstavlja jedan od zajedničkih termina i ključnih definicija za ISO standarde za sisteme upravljanja koji su dati u Dodatku SL konsolidovanog ISO dodatka za ISO/IEC direktive, dio 1.
|
| Датум | 2019-06-07 |
| Стандарди | BAS ISO 45001:2019 |
|---|