| Област стандардиззације | Основни стандарди
|
| Teхнички комитет | BAS/TC 3- Управљање квалитетом и обезбјеђење квалитета |
| Термин (ЕН) | performance |
| Дефиниција (ЕН) | measurable result
Note 1 to entry: Performance can relate either to quantitative or qualitative findings. Results can be determined and evaluated by qualitative or quantitative methods.
Note 2 to entry: Performance can relate to the management of activities, processes (3.25), products (including services), systems or organizations (3.1).
Note 3 to entry: This constitutes one of the common terms and core definitions for ISO management system standards given in Annex SL of the Consolidated ISO Supplement to the ISO/IEC Directives, Part 1. Note 1 to entry has been modified to clarify the types of methods that may be used for determining and evaluating results.
|
| Термин (ФР) | |
| Дефиниција (ФР) | |
| Термин (ДЕ) | |
| Дефиниција (ДЕ) | |
| Термин (БС) | |
| Дефиниција (БС) | |
| Термин (ХР) | |
| Дефиниција (ХР) | |
| Термин (СР) | performansa |
| Дефиниција (СР) | mjerljivi rezultat
NAPOMENA 1 uz termin: Performansa može da se odnosi ili na kvantitativne, ili na kvalitativne nalaze. Rezultati mogu da se utvrđuju i vrednuju kvalitativnim ili kvantitativnim metodama.
NAPOMENA 2 uz termin: Performansa može da se odnosi na upravljanje aktivnostima, procesima (3.25), proizvodima (uključujući usluge), sistemima ili organizacijama (3.1).
NAPOMENA 3 uz termin: Ovaj termin predstavlja jedan od zajedničkih termina i ključnih definicija za ISO standarde za sisteme upravljanja koji su dati u Dodatku SL konsolidovanog ISO dodatka za ISO/IEC direktive, dio 1. Napomena 1 je modifikovana da bi razjasnila vrste metoda koje mogu da se koriste za utvrđivanje i vrednovanje rezultata.
|
| Датум | 2019-06-07 |
| Стандарди | BAS ISO 45001:2019 |
|---|