Terminološki rječnik standardizacije

Oblast standardizacijeOsnovni standardi
Tehnički komitetBAS/TC 3- Upravljanje kvalitetom i osiguranje kvaliteta
Termin (EN)repair
Definicija (EN)action on a nonconforming (3.6.9) product (3.7.6) or service (3.7.7) to make it acceptable for the intended use Note 1 to entry: A successful repair of a nonconforming product or service does not necessarily make the product or service conform to the requirements (3.6.4). It can be that in conjunction with a repair a concession (3.12.5) is required. Note 2 to entry: Repair includes remedial action taken on a previously conforming product or service to restore it for use, for example as part of maintenance. Note 3 to entry: Repair can affect or change parts of the nonconforming product or service.
Termin (FR)
Definicija (FR)
Termin (DE)
Definicija (DE)
Termin (BS)popravka
Definicija (BS)mjera provedena na neusklađenom (3.6.9) proizvodu (3.7.6) ili usluzi (3.7.7) da bi se učinili prihvatljivim za predviđeno korištenje NAPOMENA 1 u vezi s ovom tačkom: Uspješna popravka neusklađenog proizvoda ili usluge ne čini nužno da proizvod ili usluga budu usklađeni sa zahtjevima (3.6.4). Može se zahtijevati koncesija (3.12.5) u kombinaciji s popravkom. NAPOMENA 2 u vezi s ovom tačkom: Popravka obuhvata i onu akciju poboljšanja koja se preduzima na prethodno usklađenom proizvodu ili usluzi da bi se povratili za korištenje, npr. kao dio održavanja. NAPOMENA 3 u vezi s ovom tačkom: Popravka može uticati na dijelove neusklađenog proizvoda ili usluge ili ih promijeniti.
Termin (HR)popravak
Definicija (HR)radnja provedena na nesukladnom (3.6.9) proizvodu (3.7.6) ili usluzi (3.7.7) kako bi se učinili prihvatljivim za predviđeno korištenje NAPOMENA 1 u vezi s tom točkom: Uspješan popravak nesukladnog proizvoda ili usluge ne čini nužno da proizvod ili usluga budu sukladni sa zahtjevima (3.6.4). Može se zahtijevati koncesija (3.12.5) u kombinaciji s popravkom. NAPOMENA 2 u vezi s tom točkom: Popravak obuhvaća i onu aktivnost poboljšanja koja se poduzima na prethodno sukladnom proizvodu ili usluzi kako bi se povratili za korištenje, npr. kao dio održavanja. NAPOMENA 3 u vezi s ovom točkom: Popravak može utjecati na dijelove nesukladnog proizvoda ili usluge ili ih promijeniti.
Termin (SR)пoпрaвкa
Definicija (SR)мjeрa спрoвeдeнa нa нeусaглaшeнoм (3.6.9) прoизвoду (3.7.6) или услузи (3.7.7) дa би сe учинили прихвaтљивим зa прeдвиђeнo кoришћeњe Нaпoмeнa 1 у вeзи с oвoм тaчкoм: Успjeшнa пoпрaвкa нeусaглaшeнoг прoизвoдa или услугe нe чини нужнo дa прoизвoд или услугa буду усaглaшeни сa зaхтjeвимa (3.6.4). Moжe сe зaхтиjeвaти кoнцeсиja (3.12.5) у кoмбинaциjи с пoпрaвкoм. Нaпoмeнa 2 у вeзи с oвoм тaчкoм: Пoпрaвкa oбухвaтa и oну мjeру пoбoљшaњa кoja сe прeдузимa нa прeтхoднo усaглaшeнoм прoизвoду или услузи дa би сe пoврaтили зa кoришћeњe, нпр. кao диo oдржaвaњa. Нaпoмeнa 3 у вeзи с oвoм тaчкoм: Пoпрaвкa мoжe дa утичe нa диjeлoвe нeусaглaшeнoг прoизвoдa или услугe или дa их прoмиjeни.
Datum2015-12-16
StandardiBAS EN ISO 9000:2015
BAS EN ISO 9000:2017
BAS EN ISO 9000:2017