Терминолошки рјечник стандардизације

Област стандардиззацијеОсновни стандарди
Teхнички комитетBAS/TC 3- Управљање квалитетом и обезбјеђење квалитета
Термин (ЕН)customer service
Дефиниција (ЕН)interaction of the organization (3.2.1) with the customer (3.2.4) throughout the life cycle of a product (3.7.6) or a service (3.7.7) [SOURCE: ISO 10002:2014, 3.5, modified — The term “service” has been included in the definition]
Термин (ФР)
Дефиниција (ФР)
Термин (ДЕ)
Дефиниција (ДЕ)
Термин (БС)usluga za kupca
Дефиниција (БС)međusobno djelovanje organizacije (3.2.1) i kupca (3.2.4) tokom životnog ciklusa nekog proizvoda (3.7.6) ili usluge (3.7.7) [IZVOR: ISO 10002:2014, 3.5, modifikovano — Termin „usluga“ dodan u definiciju]
Термин (ХР)usluga za kupca
Дефиниција (ХР)međusobno djelovanje organizacije (3.2.1) i kupca (3.2.4) tijekom životnoga ciklusa proizvoda (3.7.6) ili usluge (3.7.7) [IZVOR: ISO 10002:2014, 3.5, promijenjeno – naziv ..usluga" uvršten u definiciju]
Термин (СР)услугa зa купцa
Дефиниција (СР)мeђусoбнo дjeлoвaњe oргaнизaциje (3.2.1) и купцa (3.2.4) тoкoм живoтнoг циклусa нeкoг прoизвoдa (3.7.6) или услугe (3.7.7) [ИЗВOР: ISO 10002:2014, 3.5, мoдификoвaнo — Teрмин „услугa“ дoдaн у дeфинициjу]
Датум2015-12-16
СтандардиBAS EN ISO 9000:2015
BAS EN ISO 9000:2017
BAS EN ISO 9000:2017