| Област стандардиззације | Основни стандарди
|
| Teхнички комитет | BAS/TC 3- Управљање квалитетом и обезбјеђење квалитета |
| Термин (ЕН) | management system |
| Дефиниција (ЕН) | set of interrelated or interacting elements of an organization (3.1) to establish policies (3.7) and objectives (3.8) and processes (3.12) to achieve those objectives
Note 1 to entry: A management system can address a single discipline or several disciplines.
Note 2 to entry: The system elements include the organization’s structure, roles and responsibilities, planning and operation.
Note 3 to entry: The scope of a management system can include the whole of the organization, specific and identified functions of the organization, specific and identified sections of the organization, or one or more functions across a group of organizations. |
| Термин (ФР) | |
| Дефиниција (ФР) | |
| Термин (ДЕ) | |
| Дефиниција (ДЕ) | |
| Термин (БС) | |
| Дефиниција (БС) | |
| Термин (ХР) | sustav upravljanja |
| Дефиниција (ХР) | skup međusobno povezanih ili interaktivnih elemenata organizacije (točka 3.1.) za utvrđivanje politika (točka 3.7.), ciljeva (točka 3.8.) i procesa (točka 3.12.) za postizanje tih ciljeva
Napomena 1: Sustav upravljanja može se baviti jednom disciplinom ili više disciplina.
Napomena 2: Elementi sustava uključuju strukturu organizacije, uloge i odgovornosti, planiranje i funkcioniranje.
Napomena 3: Područje primjene sustava upravljanja može uključivati cijelu organizaciju, specifične i identificirane funkcije organizacije, specifične i identificirane dijelove organizacije ili jednu ili više funkcija u skupini organizacija. |
| Термин (СР) | |
| Дефиниција (СР) | |
| Датум | 2024-08-14 |
| Стандарди | BAS ISO 44001:2024 |
|---|