| Област стандардиззације | Основни стандарди
|
| Teхнички комитет | BAS/TC 3- Управљање квалитетом и обезбјеђење квалитета |
| Термин (ЕН) | critical knowledge |
| Дефиниција (ЕН) | knowledge that has a highly significant impact on organizational performance
Note 1 to entry: Identifying critical knowledge helps organizations develop and prioritize knowledge management system requirements.
Note 2 to entry: Critical knowledge varies between industries, sectors and organizational types.
Note 3 to entry: Critical knowledge can be in any form, including, but not limited to, individual insights, know-how and codified knowledge. |
| Термин (ФР) | |
| Дефиниција (ФР) | |
| Термин (ДЕ) | |
| Дефиниција (ДЕ) | |
| Термин (БС) | |
| Дефиниција (БС) | |
| Термин (ХР) | |
| Дефиниција (ХР) | |
| Термин (СР) | kritičko znanje |
| Дефиниција (СР) | znanja koja imaju veoma značajan uticaj na performanse organizacije
Napomena 1 uz termin: Identifikovanje kritičnog znanja pomaže organizacijama da razviju i daju prioritet zahtjevima sistema upravljanja znanjem.
Napomena 2 uz termin: Kritično znanje varira između industrije, sektora i organizacionih tipova.
Napomena 3 uz termin: Kritičko znanje može biti u bilo kom obliku, uključujući, ali ne ograničavajući se na individualne uvide, know-how i kodifikovano znanje. |
| Датум | 2023-09-18 |
| Стандарди | BAS ISO 30401:2023 |
|---|