Област стандардиззације | Основни стандарди
|
Teхнички комитет | BAS/TC 3- Управљање квалитетом и обезбјеђење квалитета |
Термин (ЕН) | requirement |
Дефиниција (ЕН) | need or expectation that is stated, generally implied or obligatory
Note 1 to entry: “Generally implied” means that it is custom or common practice for the organization (3.1) and interested parties (3.2) that the need or expectation under consideration is implied.
Note 2 to entry: A specified requirement is one that is stated, for example in documented information (3.24).
Note 3 to entry: This constitutes one of the common terms and core definitions for ISO management system standards given in Annex SL of the Consolidated ISO Supplement to the ISO/IEC Directives, Part 1.
|
Термин (ФР) | |
Дефиниција (ФР) | |
Термин (ДЕ) | |
Дефиниција (ДЕ) | |
Термин (БС) | |
Дефиниција (БС) | |
Термин (ХР) | |
Дефиниција (ХР) | |
Термин (СР) | zahtjev |
Дефиниција (СР) | potreba ili očekivanje koji su iskazani, opštepodrazumijevani ili obavezujući
NAPOMENA 1 uz termin: „Opštepodrazumijevani” znači da je uobičajena ili zajednička praksa organizacije (3.1) i zainteresovanih strana (3.2) da se podrazumijeva potreba ili očekivanje koje se razmatra.
NAPOMENA 2 uz termin: Specificirani zahtjev jeste onaj koji je iskazan, na primjer u dokumentovanim informacijama (3.24).
NAPOMENA 3 uz termin: Ovaj termin predstavlja jedan od zajedničkih termina i ključnih definicija za ISO standarde za sisteme upravljanja koji su dati u Dodatku SL konsolidovanog ISO dodatka za ISO/IEC direktive, dio 1.
|
Датум | 2019-06-07 |
Стандарди | BAS ISO 45001:2019 |
---|