Област стандардиззације | Основни стандарди
|
Teхнички комитет | BAS/TC 3- Управљање квалитетом и обезбјеђење квалитета |
Термин (ЕН) | external context |
Дефиниција (ЕН) | external environment in which the organization seeks to achieve its objectives
NOTE External context can include:
the cultural, social, political, legal, regulatory, financial, technological, economic, natural and competitive environment, whether international, national, regional or local;
key drivers and trends having impact on the objectives of the organization; and
relationships with, and perceptions and values of external stakeholders (2.13).
[ISO Guide 73:2009, definition 3.3.1.1]
|
Термин (ФР) | |
Дефиниција (ФР) | |
Термин (ДЕ) | |
Дефиниција (ДЕ) | |
Термин (БС) | |
Дефиниција (БС) | |
Термин (ХР) | |
Дефиниција (ХР) | |
Термин (СР) | eksterni kontekst |
Дефиниција (СР) | eksterno okruženje u kojem organizacija teži da postigne svoje ciljeve
NAPOMENA Eksterni kontekst može uključivati:
kulturno, društveno, političko, zakonsko, regulatorno, finansijsko, tehnološko, ekonomsko, prirodno okruženje i konkurenciju, bilo na međunarodnom, nacionalnom, regionalnom ili lokalnom nivou;
ključne pokretačke snage i trendove koji imaju uticaj na ciljeve organizacije, i
odnose sa eksternim zainteresovanim stranama (2.13) i njihove percepcije i vrijednosti.
[ISO Guide 73:2009, definicija 3.3.1.1]
|
Датум | 2016-11-25 |
Стандарди | BAS ISO 31000:2016 |
---|