Област стандардиззације | Основни стандарди
|
Teхнички комитет | BAS/TC 3- Управљање квалитетом и обезбјеђење квалитета |
Термин (ЕН) | communication and consultation |
Дефиниција (ЕН) | continual and iterative processes that an organization conducts to provide, share or obtain information and to engage in dialogue with stakeholders (2.13) regarding the management of risk (2.1)
NOTE 1 The information can relate to the existence, nature, form, likelihood (2.19), significance, evaluation, acceptability and treatment of the management of risk.
NOTE 2 Consultation is a two-way process of informed communication between an organization and its stakeholders on an issue prior to making a decision or determining a direction on that issue.
Consultation is:
a process which impacts on a decision through influence rather than power; and
an input to decision making, not joint decision making
.
[ISO Guide 73:2009, definition 3.2.1]
|
Термин (ФР) | |
Дефиниција (ФР) | |
Термин (ДЕ) | |
Дефиниција (ДЕ) | |
Термин (БС) | |
Дефиниција (БС) | |
Термин (ХР) | |
Дефиниција (ХР) | |
Термин (СР) | komunikacija i konsultacije |
Дефиниција (СР) | stalni i iterativni procesi koje organizacija sprovodi kako bi obezbijedila, razmijenila ili dobila informacije i uključila se u dijalog sa zainteresovanim stranama (2.13) u pogledu upravljanja rizikom (2.1)
NAPOMENA 1 Informacije u vezi sa upravljanjem rizikom mogu da se odnose na postojanje, prirodu, oblik, vjerovatnoću događanja (2.19), značaj, vrednovanje, prihvatljivost i postupanje.
NAPOMENA 2 Konsultacija je dvosmjerni proces komunikacije zasnovan na informacijama između organizacije i njenih zainteresovanih strana, o nekom pitanju, prije donošenja odluke ili određivanja pravca po tom pitanju.
Konsultacija je:
proces koji utiče na donošenje odluka kroz uticaj, a ne korišćenje moći, i
polazna tačka za donošenje odluke, a ne zajedničko donošenje odluka.
[ISO Guide 73:2009, definicija 3.2.1]
|
Датум | 2016-11-25 |
Стандарди | BAS ISO 31000:2016 |
---|