Терминолошки рјечник стандардизације

Област стандардиззацијеОсновни стандарди
Teхнички комитетBAS/TC 3- Управљање квалитетом и обезбјеђење квалитета
Термин (ЕН)communication and consultation
Дефиниција (ЕН)continual and iterative processes that an organization conducts to provide, share or obtain information and to engage in dialogue with stakeholders (2.13) regarding the management of risk (2.1) NOTE 1 The information can relate to the existence, nature, form, likelihood (2.19), significance, evaluation, acceptability and treatment of the management of risk. NOTE 2 Consultation is a two-way process of informed communication between an organization and its stakeholders on an issue prior to making a decision or determining a direction on that issue. Consultation is:  a process which impacts on a decision through influence rather than power; and  an input to decision making, not joint decision making . [ISO Guide 73:2009, definition 3.2.1]
Термин (ФР)
Дефиниција (ФР)
Термин (ДЕ)
Дефиниција (ДЕ)
Термин (БС)
Дефиниција (БС)
Термин (ХР)
Дефиниција (ХР)
Термин (СР)komunikacija i konsultacije
Дефиниција (СР)stalni i iterativni procesi koje organizacija sprovodi kako bi obezbijedila, razmijenila ili dobila informacije i uključila se u dijalog sa zainteresovanim stranama (2.13) u pogledu upravljanja rizikom (2.1) NAPOMENA 1 Informacije u vezi sa upravljanjem rizikom mogu da se odnose na postojanje, prirodu, oblik, vjerovatnoću događanja (2.19), značaj, vrednovanje, prihvatljivost i postupanje. NAPOMENA 2 Konsultacija je dvosmjerni proces komunikacije zasnovan na informacijama između organizacije i njenih zainteresovanih strana, o nekom pitanju, prije donošenja odluke ili određivanja pravca po tom pitanju. Konsultacija je:  proces koji utiče na donošenje odluka kroz uticaj, a ne korišćenje moći, i  polazna tačka za donošenje odluke, a ne zajedničko donošenje odluka. [ISO Guide 73:2009, definicija 3.2.1]
Датум2016-11-25
СтандардиBAS ISO 31000:2016