Terminološki rječnik standardizacije

Oblast standardizacijeOsnovni standardi
Tehnički komitetBAS/TC 3- Upravljanje kvalitetom i osiguranje kvaliteta
Termin (EN)feedback
Definicija (EN)<customer satisfaction> opinions, comments and expressions of interest in a product (3.7.6), a service (3.7.7) or a complaints-handling process (3.4.1) [SOURCE: ISO 10002:2014, 3.6, modified — The term “service” has been included in the definition]
Termin (FR)
Definicija (FR)
Termin (DE)
Definicija (DE)
Termin (BS)povratna informacija
Definicija (BS)<zadovoljstvo kupca> mišljenja, komentari i izražavanje interesovanja za proizvod (3.7.6), uslugu (3.7.7) ili proces (3.4.1) postupanja s prigovorima [IZVOR: ISO 10002:2014, 3.6, modifikovano — Termin „usluga“ uključen u definiciju]
Termin (HR)povratna informacija
Definicija (HR)<zadovoljstvo kupca> mišljenja, komentari i izražavanje interesiranja za proizvod (3.7.6), uslugu (3.7.7) ili proces (3.4.1) postupanja s prigovorima [IZVOR: ISO 10002:2014, 3.6, izmijenjeno - naziv ,,usluga" uključen u definiciju]
Termin (SR)пoврaтнa инфoрмaциja
Definicija (SR)<зaдoвoљствo купцa> мишљeњa, кoмeнтaри и изрaжaвaњe интeрeсoвaњa зa прoизвoд (3.7.6), услугу (3.7.7) или прoцeс (3.4.1) пoступaњa с пригoвoримa [ИЗВOР: ISO 10002:2014, 3.6, мoдификoвaнo — Teрмин „услугa“ укључeн у дeфинициjу]
Datum2015-12-16
StandardiBAS EN ISO 9000:2015
BAS EN ISO 9000:2017
BAS EN ISO 9000:2017