Provedeno mjerenje zadovoljstva članova tehničkih komiteta Instituta za standardizaciju BiH

Institut za standardizaciju Bosne i Hercegovine, sukladno zahtjevima standarda sustava upravljanja, svake godine vrši mjerenje zadovoljstva korisnika radi dobivanja povratnih informacija u kojoj mjeri su zainteresirane strane zadovoljne pruženom uslugom. Na temelju rezultata mjerenja poduzimaju se određene korektivne mjere radi kontinuiranog unaprjeđenja i poboljšavanja poslovnih procesa.  

 Osnovni ciljevi koji se žele postići mjerenjem zadovoljstva korisnika su:

razvijanje svijesti o potrebi provedbe anketiranja zadovoljstva korisnika;

razvijanje i promoviranje dijaloga s korisnicima;

neposredan kontakt sa širokim krugom korisnika;

prepoznavanje različitih skupina korisnika i dobivanje informacija o njihovim potrebama i očekivanjima;

unaprjeđenje poslovnih procesa u Institutu.

Uporabom online alata anketirani su članovi tehničkih komiteta Instituta za standardizaciju BiH. 

Rezultate provedenog istraživanja možete pogledati ovdje.

Institut za standardizaciju Bosne i Hercegovine zahvaljuje se svima vama koji ste izdvojili vrijeme za sudjelovanje u anketama, kao i na vašim prijedlozima i komentarima.