Mjerenje zadovoljstva korisnika u 2019.
Institut za standardizaciju Bosne i Hercegovine sukladno zahtjevima standarda sustava upravljanja svake godine vrši mjerenje zadovoljstva korisnika radi dobivanja povratnih informacija u kojoj mjeri su zainteresirane strane zadovoljne pruženom uslugom. Na temelju rezultata mjerenja poduzimaju se određene korektivne mjere radi kontinuiranog unapređenja i poboljšavanja poslovnih procesa.
Osnovni ciljevi koji se žele postići mjerenjem zadovoljstva korisnika su:
- razvijanje svijesti o potrebi provedbe anketiranja zadovoljstva korisnika;
- razvijanje i promoviranje dijaloga s korisnicima;
- neposredan kontakt sa širokim krugom korisnika;
- prepoznavanje različitih skupina korisnika i dobivanje informacija o njihovim potrebama i očekivanjima;
- unapređenje poslovnih procesa u Institutu.
Uporabom online alata za anketiranje provedene su tri ankete, usmjerene na ključne relevantne zainteresirane strane. Rezultate provedenog istraživanja možete pogledati na:
- Rezultati mjerenja zadovoljstva članova tehničkih komiteta;
- Rezultati mjerenja zadovoljstva uslugama INDOC-a;
- Rezultati mjerenja zadovoljstva uslugama info-centra.
Institut za standardizaciju Bosne i Hercegovine zahvaljuje se svima vama koji ste izdvojili vrijeme za sudjelovanje u anketama, kao i na vašim prijedlozima i komentarima.