Oblast standardizacije | Temeljni standardi
|
Tehnički komitet | BAS/TC 55- Društvena odgovornost |
Termin (EN) | value chain |
Definicija (EN) | entire sequence of activities or parties that provide or receive value in the form of products (2.15) or services
(2.16)
NOTE 1 Parties that provide value include suppliers, outsourced workers (2.27), contractors and others.
NOTE 2 Parties that receive value include customers (2.3), consumers (2.2), clients, members and other users. |
Termin (FR) | |
Definicija (FR) | |
Termin (DE) | |
Definicija (DE) | |
Termin (BS) | lanac vrijednosti |
Definicija (BS) | kompletan niz aktivnosti ili učesnika koji obezbjeđuju ili primaju vrijednost u vidu proizvoda (2.15) ili usluga (2.16)
NAPOMENA 1 Učesnici koji stvaraju vrijednost obuhvataju dobavljače, radnike (2.27) angažirane kroz vanjsko ugovaranje, izvođače (ugovarače) i drugo.
NAPOMENA 2 Učesnici koji primaju vrijednost obuhvataju kupce (2.3), potrošače (2.2), klijente, članove i druge korisnike. |
Termin (HR) | |
Definicija (HR) | |
Termin (SR) | |
Definicija (SR) | |
Nadnevak | 2016-01-29 |
Standardi | BAS ISO 26000:2014 |
---|