Terminološki rječnik standardizacije

Oblast standardizacijeOsnovni standardi
Tehnički komitetBAS/TC 3- Upravljanje kvalitetom i osiguranje kvaliteta
Termin (EN)success
Definicija (EN)<organization> achievement of an objective (3.7.1) Note 1 to entry: The success of an organization (3.2.1) emphasizes the need for a balance between its economic or financial interests and the needs of its interested parties (3.2.3), such as customers (3.2.4), users, investors/shareholders (owners), people in the organization, providers (3.2.5), partners, interest groups and communities.
Termin (FR)
Definicija (FR)
Termin (DE)
Definicija (DE)
Termin (BS)uspjeh
Definicija (BS)<organizacije> ostvarivanje cilja (3.7.1) NAPOMENA 1 u vezi s ovom tačkom: Uspjeh organizacije (3.2.1) naglašava potrebu za ravnotežom između njenih ekonomskih ili finansijskih interesa i potreba njenih zainteresiranih strana (3.2.3), kao što su kupci (3.2.4), korisnici, investitori/dioničari (vlasnici), ljudi u organizaciji, isporučioci (3.2.5), partneri, interesne grupe i zajednice.
Termin (HR)uspjeh
Definicija (HR)<organizacija> ostvarivanje cilja (3.7.1) NAPOMENA 1 u vezi s tom točkom: Uspjeh organizacije (3.2.1) naglašava potrebu za ravnotežom između ekonomskih i financijskih interesa i potreba njezinih zainteresiranih strana (3.2.3), kao sto su: kupci (3.2.4), korisnici, investitori/dioničari (vlasnici), ljudi u organizaciji, dobavljači (3.2.5), partneri, interesne grupe i zajednica.
Termin (SR)успjeх
Definicija (SR)<oргaнизaциja> oствaривaњe циљa (3.7.1) Нaпoмeнa 1 у вeзи с oвoм тaчкoм: Успjeх oргaнизaциje (3.2.1) нaглaшaвa пoтрeбу зa рaвнoтeжoм измeђу eкoнoмских и финaнсиjских интeрeсa и пoтрeбa њeних зaинтeрeсoвaних стрaнa (3.2.3), кao штo су купци (3.2.4), кoрисници, инвeститoри/диoничaри (влaсници), људи у oргaнизaциjи, испoручиoци (3.2.5), пaртнeри, интeрeснe групe и зajeдницe.
Datum2015-12-16
StandardiBAS EN ISO 9000:2015
BAS EN ISO 9000:2017
BAS EN ISO 9000:2017