BAS EN 13103-1:2019
Područje primjene na željeznici – Osovinski sklopovi i obrtna postolja – Dio 1: Metoda projektovanja za osovine s vanjskim rukavcem
Opšte informacije
Status: Povučen
Broj strana: 49
Jezik: Engleski
Izdanje: 2.
Metoda usvajanja: Proglašavanje
Datum objave: 03.06.2019
Tehnički komitet:
Direktiva:
2008/57/EC, Interoperabilnost željezničkih sistema
...
Apstrakt
Ovaj europski standard: - definira sile i momente koje treba uzeti u obzir s obzirom na mase, vuču i uslove kočenja; - daje metodu izračunavanja naprezanja za osovine s vanjskim uležištenjem; - određuje maksimalno dopuštena naprezanja koja se uzimaju u obzir kod proračuna za čelike EA1N, EA1T i EA4T definirane u EN 13261; - opisuje metodu za određivanje najvećih dopuštenih naprezanja za druge vrste čelika; - određuje prečnike za različite dijelove osovine i preporučuje preferirane oblike i prelaze kako bi se osigurala odgovarajuća radna svojstva. Ovaj europski standard primjenjuje se za: - osovine definisane u EN 13261 - pogonske i slobodne osovine i - sve širine kolosijeka. Metoda projektovanja pogonske osovine ovog europskog standarda odnosi se na: - pune i šuplje pogonske osovine za željeznička vozila; - pune i šuplje slobodne osovine motornih obrtnih postolja; - pune i šuplje slobodne osovine lokomotiva. Metoda projektovanja slobodne osovine ovog standarda primjenjuje se na pune i šuplje osovine željezničkih vozila koje se koriste za prijevoz putnika i tereta koje se ne razmatraju na gore navedenoj listi. Ovaj evropski standard se primjenjuje na osovine koje su postavljene na željeznička vozila namijenjena za vožnju pod normalnim europskim uslovima. Prije korištenja ovog evropskog standarda, ako postoji bilo kakva sumnja u normalne uslove željezničkog rada, potrebno je odrediti da li se dodatni maksimalni faktor konstrukcije mora primijeniti na maksimalno dopuštena naprezanja. Izračunavanje osovina osovinskih sklopova za specijalne primjene (npr. mašine za nabijanje / oblaganje / izravnavanje) mogu se izrađivati prema ovom europskom standardu samo za slučajeve opterećenja slobodnog kotrljanja i kotrljanja u sastavu voza. Ovaj evropski standard se ne odnosi na opterećenja izazvana od strane vozila u njihovom načinu rada. Ona se računaju odvojeno. Ova metoda se može zakoristiti primjenu na lakim željeznicama i tramvajima.
Životni ciklus
...
Izvorni dokument i stepen usklađenosti
- EN 13103-1:2017, identičan