BAS ISO 10002:2006

Upravljanje kvalitetom - Zadovoljstvo kupaca - Smjernice za obradu pritužbi u organizaciji


Opšte informacije
Status: Povučen
Broj strana: 42
Jezik: Bosanski, Engleski
Izdanje: 1.
Metoda usvajanja: Prijevod
Datum objave: 24.04.2006
FORMAT
CIJENA
Papir
92,00 KM
PDF
87,40 KM
Online čitanje (30 dana)
55,20 KM
Online čitanje (7 dana)
27,60 KM

Apstrakt
Ovaj međunarodni standard daje upute za proces obrade pritužbi, vezanih za proizvode u okviru organizacije, uključujući planiranje, razvoj, rad, održavanje i poboljšavanje. Opisani proces obrade pritužbi pogodan je za korištenje kao jedan od procesa cjelokupnog sistema upravljanja kvalitetom. Ovaj međunarodni standard nije primjenjiv za rješavanje sporova van organizacije niti u sporovima sa zaposlenima. Također je namijenjen za upotrebu u organizacijama svih veličina i u svim sektorima. Dodatak A daje smjernice specifične za mala preduzeća. Ovaj međunarodni standard se odnosi na sljedeće aspekte obrade pritužbi: a) povećanje zadovoljstva kupca stvaranjem okruženja orijentisanog na kupca, koje je otvoreno za povratne informacije, (uključujući pritužbe), rješavanjem bilo koje dobijene pritužbe i povećavanjem sposobnosti organizacije da poboljša svoje proizvode i servis kupcima; b) uključenost najvišeg rukovodstva i opredijeljenost za adekvatno prikupljanje i pregrupisavanje resursa, uključujući obuku osoblja; c) prepoznavanje i uvažavanje potreba i očekivanja podnosioca pritužbe; d) rješavanje pritužbi otvorenim, efektivnim i jednostavnim procesom; e) analiziranje i vrednovanje pritužbi s ciljem da se poboljša proizvod i kvalitet usluga; f) audit procesa obrade pritužbi; g) preispitivanje efektivnosti i efikasnosti procesa rješavanja pritužbi. Namjena ovog međunarodnog standarda nije da promijeni bilo koja prava niti obaveze proistekle iz zahtjeva primjenjivih zakona ili propisa.

Životni ciklus
00
10
20
30
40
50
60
90
95.99 - Povlačenje BAS standarda 24.06.2015

Izvorni dokument i stepen usklađenosti
  • ISO 10002:2004, identičan

Veza sa BAS standardima