Provedeno mjerenje zadovoljstva članova tehničkih komiteta Instituta za standardizaciju BiH

Institut za standardizaciju Bosne i Hercegovine, u skladu sa zahtjevima standarda sistema upravljanja, svake godine vrši mjerenje zadovoljstva korisnika radi dobijanja povratnih informacija u kojoj mjeri su zainteresovane strane zadovoljne pruženom uslugom. Na osnovu rezultata mjerenja preduzimaju se određene korektivne mjere radi kontinuiranog unapređenja i poboljšavanja poslovnih procesa.  

 Osnovni ciljevi koji se žele postići mjerenjem zadovoljstva korisnika su:

razvijanje svijesti o potrebi provođenja anketiranja zadovoljstva korisnika;

razvijanje i promovisanje dijaloga s korisnicima;

neposredan kontakt sa širokim krugom korisnika;

prepoznavanje različitih grupa korisnika i dobijanje informacija o njihovim potrebama i očekivanjima;

unapređenje poslovnih procesa u Institutu.

Upotrebom online alata anketirani su članovi tehničkih komiteta Instituta za standardizaciju BiH. 

Rezultate provedenog istraživanja možete pogledati ovdje.

Institut za standardizaciju Bosne i Hercegovine se zahvaljuje svima vama koji ste izdvojili vrijeme za učešće u anketama, kao i na vašim prijedlozima i komentarima.