9. konferencija kvaliteta u BiH

Deveta konferencija kvaliteta u Bosni i Hercegovini pod nazivom „Kvalitet i društvena odgovornost” održana je u Vitezu od 13. do 14. novembra 2014. godine. Organizator konferencije bila je Asocijacija za kvalitet u BiH u saradnji s Poslovnim novinama.

 

Konferencija kvaliteta je dio projekta „Unapređenje kulture kvaliteta u BiH i dodjela Državne nagrade za kvalitet”. Vijeće ministara BiH zadužilo je Ministarstvo vanjske trgovine i ekonomskih odnosa za podršku realizaciji ovog projekta na kojem su partneri Asocijacija za kvalitet u BiH i Privredna štampa d.o.o. Sarajevo.

 

Konferencija je održana u okviru Svjetskog dana kvaliteta povodom kojeg Evropska organizacija za kvalitet (EOQ) obilježava Evropsku nedjelju kvaliteta, u cilju jačanja svijesti, promovisanja i demonstriranja prednosti i važnosti kvaliteta za konkurentnost evropske privrede.

 

Teme ovogodišnje konferencije bile su: Kvalitet u obrazovanju, Regulisano područje i direktive novog pristupa, Usklađenost proizvoda i fabrička kontrola proizvodnje; GS znak u drvnoj industriji, Primjena međunarodnih standarda u proizvodnji i prometu hrane, te Kvalitet u zdravstvu.

 

vitez

 

Na konferenciji su učestvovali i gospodin Goran Tešanović, pomoćnik direktora za ocjenu usklađenosti u Institutu za standardizaciju BiH i gospodin Miljan Savić, stručni savjetnik u Institutu. Gospodin Tešanović je održao uvodno predavanje na temu Tehnička regulativa EU – Direktive novog pristupa, a bio je uvodničar i moderator okruglog stola pod nazivom Aktuelnosti u oblasti ocjenjivanja usklađenosti, koji je održan prvog dana konferencije.

 

Konferencija je bila odlična prilika za susrete i razmjenu iskustava svih aktera u sistemu kvaliteta, od direktora i vlasnika preduzeća, menadžera kvaliteta, konsultanata, do organizacija i institucija koje na bilo koji način učestvuju u implementaciji sistema upravljanja kvalitetom.

 

vitez

 

Direktori velikih preduzeća su na konferenciji imali priliku da provjere zašto je uređen sistem upravljanja kvalitetom ulaznica u društvo uspješnih na regionalnom i međunarodnom nivou. Vlasnici malih i srednjih preduzeća mogli su iz tuđih iskustava, prezentiranih na konferenciji, saznati kako im kvalitet usluga i proizvoda može biti ulaznica u društvo uspješnih na domaćem, a posebno na stranom tržištu. Na kraju, svi oni su dobili priliku da uđu u društvo onih koji će se boriti za Državnu nagradu za kvalitet.