Terminološki rječnik standardizacije

Oblast standardizacijeOsnovni standardi
Tehnički komitetBAS/TC 3- Upravljanje kvalitetom i osiguranje kvaliteta
Termin (EN)customer service
Definicija (EN)interaction of the organization (3.2.1) with the customer (3.2.4) throughout the life cycle of a product (3.7.6) or a service (3.7.7) [SOURCE: ISO 10002:2014, 3.5, modified — The term “service” has been included in the definition]
Termin (FR)
Definicija (FR)
Termin (DE)
Definicija (DE)
Termin (BS)usluga za kupca
Definicija (BS)međusobno djelovanje organizacije (3.2.1) i kupca (3.2.4) tokom životnog ciklusa nekog proizvoda (3.7.6) ili usluge (3.7.7) [IZVOR: ISO 10002:2014, 3.5, modifikovano — Termin „usluga“ dodan u definiciju]
Termin (HR)usluga za kupca
Definicija (HR)međusobno djelovanje organizacije (3.2.1) i kupca (3.2.4) tijekom životnoga ciklusa proizvoda (3.7.6) ili usluge (3.7.7) [IZVOR: ISO 10002:2014, 3.5, promijenjeno – naziv ..usluga" uvršten u definiciju]
Termin (SR)услугa зa купцa
Definicija (SR)мeђусoбнo дjeлoвaњe oргaнизaциje (3.2.1) и купцa (3.2.4) тoкoм живoтнoг циклусa нeкoг прoизвoдa (3.7.6) или услугe (3.7.7) [ИЗВOР: ISO 10002:2014, 3.5, мoдификoвaнo — Teрмин „услугa“ дoдaн у дeфинициjу]
Datum2015-12-16
StandardiBAS EN ISO 9000:2015
BAS EN ISO 9000:2017
BAS EN ISO 9000:2017