BAS EN 15654-1:2019

Područje primjene na željeznici - Mjerenje vertikalnih sila na točkovima i osovinskim sklopovima - Dio 1: Mjesta za mjerenje za vozila u kretanju


Opšte informacije
Status: Važeći
Broj strana: 41
Jezik: Engleski
Izdanje: 1.
Metoda usvajanja: Proglašavanje
Datum objave: 03.06.2019
Tehnički komitet:
Direktiva:
2008/57/EC, Interoperabilnost željezničkih sistema
...

Apstrakt
Obim ovog europskog standarda je ograničen na mjerenje vertikalnih sila točka i obračun izvedenih količina na vozila u kretanju. Mjeranja na vozilu u pokretu se koriste za procjenu statičke sile. Izvedene količine mogu biti: -osovinsko opterećenje;- razlika opterećenja sa jedne i druge strane osovinskog sklopa, podvozja, vozila; - ukupna masa vozila ili voza; - znaći osovinsko opterećenje vozila ili voza . Ovaj standard se ne bavi ocjenom: -dinamičke sile točka ili izvedenih količina; -stanja naplatka (oblik, profil, ravna površina);- bočne sile točka; - kombinacija bočnih i vertikalnih sila na točkovima. Standard definira klase tačnosti mjerenja koje je vršeno pri bilo kojoj brzini većoj od 5 km/h unutar kalibriranog opsega koji može biti do brzine na toj pruzi. Cilj ovog standarda je dobiti mjerne rezultate koji daju reprezentativne vrijednosti raspodjele vertkalne sile točka u kretanju koja će, u idealnim uvjetima, biti slična onoj koju dobijemo kada vozilo stoji.Ovaj standard ne nameće nikakva ograničenja na vrste vozila koja se mogu pratiti ili na koje se mjerni sistem može instalirati. Standard propisuje minimalne tehničke uvjete i mjerne karakteristike sistema za mjerenje i evoluaciju i niz parametara za utovar vozila. Takođe su definirane klase tačnosti izmjerenih parametara i postupaka za provjeru kalibracije. Mjerni sistem predložen u ovom standardu ne treba smatrati sigurnosno kritičnim. Ako je mjerni sistem povezan na sistem zapovjedanja i nadzora željezničkog prometa tada možemo primjeniti zahtjeve koji nisu dio ovog standarda. Mjerni sistemi koji su sukladni sa ovim standardom imaju potencijal za poboljšanje sigurnosti na području željeznica.Međutim, sadašnje procedure za rad i održavanje , a ne ovaj standard, trebaju osigurati potreban nivo sigurnosti u europskim željezničkim mrežama.

Životni ciklus
...

Izvorni dokument i stepen usklađenosti
  • EN 15654-1:2018, identičan